miercuri, 29 aprilie 2009

Studio


Aprilie. Natura nu are prea multe de oferit din punct de vedere fotografic. Cromatica proaspata si verzuie chiar daca este plina de viata si ar trebuii sa creeze un optimism debordant nu prea te indeamna sa scoti aparatul din geanta. De aceea am propus ca in luna Aprilie sa facem un workshop pe tema "Fotografia de studio". Cum impreuna cu Nelu am reusit la "mustata" sa finalizam amenajarea studioului, am apelat la amabilitatea unor prieteni sa ne fie modele si a domnului profesor Ioan Roman care a fost profesor pentru toti colegii din club sa ne ajute la acest workshop. Desigur prezenta profesorului a fost o surpriza iar modelele "cireasa de pe tort". Atmosfera a fost una ok, s-au facut poze, am discutat, am impartit din experienta fiecaruia si cu siguranta a fost o experienta placuta pentru toata lumea.
Personal tin sa sa multumesc celor care ne-au ajutat, Adriana si Sergiu precum si domnului Roman pentru tot sprijinul lor.










Niciun comentariu: