vineri, 3 iunie 2011

Elisabeta Sipos la prima expozitie personala


Membru consacrat at Fotoclub Pro Arad, Elisabeta Sipos a avut vernisajul primei sale expozitii personale in data de 25.05.2011, la sala Clio din Arad. Am profitat de aceasta ocazie speciala pentru a sta putin de vorba cu Elisabeta si pentru ca cititorii acestui blog sa o cunoasca mai bine.


Sergiu Popp:Cand si cum a aparut pasiunea pentru fotografie?
Eli Sipos: Fotografiez inca din adolescenta. Am avut noroc de parinti care mi-au insuflat aceasta pasiune prin faptul ca am avut tot timpul cate un aparat de fotografiat cu care am experimentat, la inceput un mic Smena mai apoi un Zenit, ambele pe film. In plus, au avut rabdare cu mine atunci cand monopolizam bucataria seri intregi si developam filmele alb-negru.

SP:Cateva cuvinte despre expozitia personala... Cat timp a fost nevoie pentru a aduna exponatele?
Eli Sipos: Expozitia actuala a fost o dorinta mai veche de-a mea dar care s-a materializat de abia acum si a fost o manifestare de deschidere catre cei care stiau ca fotografiez dar nu stiau ce anume si in ce maniera. Nu a fost realizata in scop comercial, fapt care se poate vedea de altfel si din lucrarile expuse pe care le-am selectat din arhivele mele si au fost realizate in marea lor majoritate in ultimii 2 ani.

SP:Exista preferinte spre un anumit gen de fotografie?
Eli Sipos: Da, dar nu ma cantonez asupra unui anumit subiect. La inceput am fotografiat foarte mult peisaj pe care acum il consider un subiect banal respectiv usor de fotografiat, de ceva timp insa, consider ca fotografia de reportaj si fotografia de portret este cea care ma implineste cu adevarat si asta pentru ca interactionezi inevitabil cu oameni care iti transmit o serie de sentimente care pe mine ca fotograf ma fac sa vibrez.


SP:Ce planuri aduce viitorul?
Eli Sipos:Nu am prestabilit nimic dar voi continua sa fotografiez. Visul meu este sa am un studio foto propriu si sa imi dedic intreaga activitate fotografiatului.

Elisabata va invita zilnic intre orele 9-17.00, la sala Clio (Str. Horia nr.10), sa vizitati expozitia foto. Aceasta va fi deschisa publicului pana in data de 7.06.2011.


realizat de Sergiu Popp
3.06.2011

Niciun comentariu: