luni, 14 decembrie 2009

Nicolae Gheranescu

Fotografia. Pentru mine devine tot mai cert faptul ca fotografia reuneste oameni, fotografia este motiv de bucurie si incintare pentru ochiul avid de imagine. Fotografia este o carte de vizita care desii nu contine litere iti prezinta omul care a stat in spatele aparatului mai clar si mai deschis decit orice autobiografie. Asa l-am cunoscut pe Nicolae Gheranescu. Prietenul meu Flavius a venit la noi solicitind ajutor in realizarea unei expozitii, expozitie pe care doamna Gheranescu dorea sa o organizeze cu ocazia zilei de nastere a sotului ei, un domn pasionat de fotografie. Dupa ce au fost vizualizate citeva fotografii am decis sa ne implicam in acest eveniment, el fiind unul inedit deoarece domnul nici macar nu visa ca fotografiile lui vor fi expuse pe siemezele Teatului Ioan Slavici exact de ziua lui. Am considerat ca astfel am reusit sa ne indeplinim unul din scopurile noastre, acela de a promova fotografia, de a scoate la rampa si lucrari care zac ascunse pe hard diskul unui calculator.
Totul s-a desfasurat intr-un cadru restrins si placut, surpriza fiind pe masura fotografiilor si a prieteniei exprimate de cei care au participat la eveniment.
Noua nu ne ramine decit sa-i dorim domnului Gheranescu multa sanatate, ani multi si fericiti alaturi de cei dragi si lumina buna in aparate, sa continue sa faca fotografii cu aceasi pasiune e care a dovedit-o prin aceasta expozitie.

Niciun comentariu: