vineri, 17 decembrie 2010

Apel umanitar

Dragi prieteni

In pragul sfintelor sarbatori doresc in primul rand sa va urez numai de bine, sa aveti o viata implinita, pace in suflet, bucurie, reusite pe toate planurile, in vremurile astea de criza si sanatate, ca-i mai buna decat toate.

Si pentru ca veni vorba de sanatate, vreau sa vin inaintea voastra cu necazul meu, despre care probabil stiti deja. De un an ma chinuie spatele, incat din omul activ care am fost, acum abia ma mai deplasez, cu mari eforturi si ajutor.

Diagnosticul a fost stabilit de catre medicii din Ungaria ca fiind MIELOPATIE VERTEBRALA CU SINDROM PARAPARETIC si singura solutie este interventia chirurgicala, care trebuie realizata cat mai curand pentru a nu risca o paralizie.

Am fost programat de urgenta din cauza riscului, pe data de 18 Ianuarie 2011 la Szeged si interventia chirurgicala costa 1500EU pde care eu nu dispun la ora actuala si bancile nu imi acorda imprumut fiindca sunt pensionar de boala cu un venit mic.

Rugamintea mea este sa ma ajutati, cine poate, cu cat poate, si sunt sigur ca adunat mana de la mana, se va rezolva urgenta, cu ajutorul Lui Dumnezeu.

Daca puteti sa ma ajutati aveti mai jos numarul meu de telefon : 0744 691485 si contul bancar in lei:

BRD Arad cont nr. 020SV33548370200 cod IBAN RO53BRDEo25V33548370200

Sau daca aveti voi vre-o sugestie despre cum as putea fi ajutat, as fi bucuros sa o primesc. Timpul este destul de scurt.

Va multumesc din suflet si va doresc numai bine, sanatatea asta de care avem atata nevoie si SARBATORI FERICITE alaturi de cei dragi voua!

Cu toata stima, al vostru prieten, Budiu Gheorghe.



Niciun comentariu: